Avis
Restaurant Bistro 500
Slechtste restaurantervaring van mijn leven
Net buiten van de slechtste restaurantervaring van mijn leven Had hier gereserveerd om samen met mijn ouders en broer uitgebreid te gaan dineren voor mijn verjaardag. Net terug thuis nu, en ik kan zeggen dat dit de slechtste restaurantervaring van mijn hele leven is. Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je dat ze je niet als klant beschouwen maar simpelweg als bron van inkomsten. Na het bestellen van de aperitief kwamen ze de bestelling voor het eten opnemen. Op de kaart is er een mogelijkheid voor spaghetti bolognaise voor 17u, of kinderspaghetti heel de avond lang. Mijn broer is een moeilijke eter, en vroeg of het mogelijk was om een normale spaghetti bolognaise te krijgen, een koude neen was hierop het antwoord (geen begrip, excuses, alternatief of iets in die aard gewoon een koude nee, terwijl de andere 3 personen al voorgerecht + hoofdgerecht hadden besteld. Later bleek dat dit dan ook nog eens de eigenares zelf was die op deze manier je komt aanspreken.) Omstreeks 20u na het eten van het hoofdgerecht (waarop we trouwens meer dan een half uur gewacht hebben) komen ze ons een eerste maal vertellen dat we voor 20:30 wegmoeten omdat ze de tafel nodig hebben. Oke, wij denken nog snel een dessert te nemen, bestellen dit, en amper 5 minuten later komt een 2de persoon ons vertellen dat we ons moeten beginnen haasten omdat ze de tafel om 20:30 nodig hebben, maar om 20:17 was er nog steeds geen dessert in zicht. Ik vraag om het wat vooruit te laten gaan aangezien we binnen 13 minuten moesten vertrekken, en dan verteld de eigenares ons doodleuk dat we dan maar geen moeilleux of crumble moesten bestellen om 20u en wordt er ons op de meest arrogant mogelijke manier verteld dat we de rekening zullen krijgen en mogen vertrekken. Indien ik graag zo snel mogelijk wou eten en weer buiten wou zijn had ik mijn gezin wel meegenomen naar de McDonalds (klantenservice is daar veel beter trouwens) Daar hoef je ten minste geen 261.60€ te betalen om als een hond behandeld te worden. Ik hoop dat de eigenares de 261€ zal gebruiken voor een cursus gastvrijheid, want dit heb ik absoluut nog nooit meegemaakt. Mij zien ze er nooit meer maar dit was voor de eigenares geen enkel probleem, want toen ik haar vertelde dat het eten lekker was maar dat we door de klantenservice niet meer zouden terugkomen kregen we als antwoord dat dat maar best was. Indien je rustig wil gaan dineren kan je best ergens anders boeken, voor een snelle hap kan je hier wel terecht want het eten is lekker, maar dan blijft er natuurlijk de vraag of je je hard verdiende geld wel aan zulke incapabale, zure en respectloze restauranthouders wil uitgeven natuurlijk.
Slechtste restaurantervaring van mijn leven
Net buiten van de slechtste restaurantervaring van mijn leven Had hier gereserveerd om samen met mijn ouders en broer uitgebreid te gaan dineren voor mijn verjaardag. Net terug thuis nu, en ik kan zeggen dat dit de slechtste restaurantervaring van mijn hele leven is. Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je dat ze je niet als klant beschouwen maar simpelweg als bron van inkomsten. Na het bestellen van de aperitief kwamen ze de bestelling voor het eten opnemen. Op de kaart is er een mogelijkheid voor spaghetti bolognaise voor 17u, of kinderspaghetti heel de avond lang. Mijn broer is een moeilijke eter, en vroeg of het mogelijk was om een normale spaghetti bolognaise te krijgen, een koude neen was hierop het antwoord (geen begrip, excuses, alternatief of iets in die aard gewoon een koude nee, terwijl de andere 3 personen al voorgerecht + hoofdgerecht hadden besteld. Later bleek dat dit dan ook nog eens de eigenares zelf was die op deze manier je komt aanspreken.) Omstreeks 20u na het eten van het hoofdgerecht (waarop we trouwens meer dan een half uur gewacht hebben) komen ze ons een eerste maal vertellen dat we voor 20:30 wegmoeten omdat ze de tafel nodig hebben. Oke, wij denken nog snel een dessert te nemen, bestellen dit, en amper 5 minuten later komt een 2de persoon ons vertellen dat we ons moeten beginnen haasten omdat ze de tafel om 20:30 nodig hebben, maar om 20:17 was er nog steeds geen dessert in zicht. Ik vraag om het wat vooruit te laten gaan aangezien we binnen 13 minuten moesten vertrekken, en dan verteld de eigenares ons doodleuk dat we dan maar geen moeilleux of crumble moesten bestellen om 20u en wordt er ons op de meest arrogant mogelijke manier verteld dat we de rekening zullen krijgen en mogen vertrekken. Indien ik graag zo snel mogelijk wou eten en weer buiten wou zijn had ik mijn gezin wel meegenomen naar de McDonalds (klantenservice is daar veel beter trouwens) Daar hoef je ten minste geen 261.60€ te betalen om als een hond behandeld te worden. Ik hoop dat de eigenares de 261€ zal gebruiken voor een cursus gastvrijheid, want dit heb ik absoluut nog nooit meegemaakt. Mij zien ze er nooit meer maar dit was voor de eigenares geen enkel probleem, want toen ik haar vertelde dat het eten lekker was maar dat we door de klantenservice niet meer zouden terugkomen kregen we als antwoord dat dat maar best was. Indien je rustig wil gaan dineren kan je best ergens anders boeken, voor een snelle hap kan je hier wel terecht want het eten is lekker, maar dan blijft er natuurlijk de vraag of je je hard verdiende geld wel aan zulke incapabale, zure en respectloze restauranthouders wil uitgeven natuurlijk.