In feite hebben wij helemaal geen bezoek gebrac...
In feite hebben wij helemaal geen bezoek gebracht aan uw testaurant. Het is verwonderlijk dat zowel telefonische als e-mail afmelding niet op een adequate manier bij het restaurant terecht is gekomen en dat er ook geenn enkele ontvamgstbevestiging op is gevolgd. Wij zullen in de toekomst zeker proberen alsnog van uw uitatekende kaart gebruik te maken. Het verdient aanbeveling op uw website niet all een mogelijkheid te geven tot boeken en tot wijziogoing van de boeking,maar ook tot annulering. Een en anfder gaat erg moeizaam. Ik ben 91 jaar oud, ik heb geen smartphone en ik heb slechts een beperkte mogelijkheid met een laptop om te gaan. In deze tijd groeit het aantal hoogbejaarden. Het verdient aandacht om bij uw communicatie hier rekening mee te houden. Alles is berkend op Belgische klanten. Gegevens van buitenlanders kunnen niet eens worden ingevoerd. Dat is voor een restaurant van uw niveau een gtrote tekoetrtkoming.